Hubnutí břicha nemusí být žádná věda – pryč se špíčky na břiše

Přidat na Seznam.cz

Tuk na břiše trápí nejvíce ženy, ovšem muži také nezůstávají pozadu. Větší zásoby tuku v oblasti břicha ale nejsou jen vadou na kráse, nicméně představují vážný problém i pro vnitřní orgány, které nadměrné množství tuků zatěžuje. Jak se konečně zbavit nevzhledné a zdraví ohrožující pneumatiky kolem bříška?


Cviky na hubnutí břicha jsou základem

Bez cvičení se neobejdete. I když nasadíte sebelepší dietu a vařit si budete jen samé dietní recepty – požadovaného výsledku bez cvičení prostě nedosáhnete. Svaly potřebují posilovat, jinak vám na břiše zůstane nevzhledná povislá kůže – a to určitě nechcete. Nejznámějším a základním cvikem pro hubnutí bříška jsou sedy, lehy – ty určitě dělejte alespoň ob den. Ale zařadit byste do cvičení měli také dřepy nebo výpady. Právě tyto cviky totiž zaměstnávají skoro všechny svaly v těle a tím docílíte většího energetického výdeje.

Chcete mít ploché bříško? Vzdejte se nezdravých potravin.

Cvičení je jen jeden malý krůček k úspěchu. K hubnutí břicha to ovšem nestačí a zaměřit se musíte také na složení své stravy. Tuk na břiše se sám o sobě nerozpustí – úprava stravy nám s jeho úbytkem pomůže. I když budete správně a pravidelně cvičit, ale stále špatně jíst, požadovaného výsledku a plochého bříška nikdy nedosáhnete.

Z jídelníčku zcela vyřaďte tučné, smažené, sladká i příliš slaná jídla. Nahraďte je potravinami bohatými na vlákninu, bílkoviny, zdravé tuky a vitaminy v podobě ovoce a zeleniny. Jezte hodně oříšky, vejce na všechny způsoby, snídejte ovesné vločky a svačte bobulovité ovoce.

Nezbedné kalorie – začněte počítat jinak

Nikomu se nechce trávit čas počítáním kalorií. Naučte se to jednodušeji – ve formě omezení sacharidů nebo tuků s větším počtem přijatých bílkovin. Váš energetický denní příjem by měl vypadat takto:

  • bílkoviny by měly obsahovat 15 – 25 procent vašeho denního energetického příjmu
  • příjem zdravých tuků by měl představovat 20 – 30 procent denní energetického příjmu
  • příjem sacharidů 45 – 65 procent energetického příjmu

Nastavte si především pevný příjem bílkovin. Poměr tuků a sacharidů si upravte podle sebe, tak aby vám to vyhovovalo a byli jste schopní to dodržovat.

Začátek může být krušný, ovšem až se do toho dostanete a začnete vidět výsledky – půjde to s úsměvem.

 

Autor: Michaela R.

#kvíz 1 / 1 | Kolik procent vašeho denního energetického příjmu by měly obsahovat bílkoviny?

Kolik procent vašeho denního energetického příjmu by měly obsahovat bílkoviny?

Share on facebook
Sdílet na Facebooku
Share on twitter
Sdílet na Twitteru

Ještě jste nečetli

Mohlo by Vás zajímat

Články pro Vás

Potvrzuji, že odesláním tohoto formuláře vyjadřuji svůj souhlas s Všeobecnými smluvními podmínkami a beru na vědomí tyto Zásady zpracování osobních údajů společnosti VARIETY STYLE s.r.o.