Tipy na nejlepší cviky pro pevné a krásné ruce

Ruce jsou naši každodenní pomocníci. Neustále něco zvedáme, pokládáme, píšeme na počítači, brouzdáme na mobilu. Bez rukou bychom byli ztraceni. A protože na ně občas při cvičení zapomínáme, sepsali jsme vám tipy na cviky, které můžete provádět i doma. A k většině z nich nebudete potřebovat ani žádné pomůcky!

Zvedání činek, závaží a lahví s vodou

Typickým cvikem na posílení svalů na rukou jsou cviky s činkami. Jenomže co dělat, když doma žádné nemáte? Využijte cokoli, co máte po ruce. Krabici s mlékem, plastové lahve naplněné vodou, lahve s vínem, těžký nákup. Zkrátka a dobře: improvizujte. Činky se dají nahradit takřka čímkoliv. Stačí být kreativní a pořádně se rozhlédnout po bytě.

Kliky

Osvědčená klasika, která přináší ovoce. Kliky jsou sice náročné, ale existuje mnoho variant. Pro začátečníky je vhodné provádět kliky ve zjednodušené verzi prkna. To znamená, že vaše kolena se budou dotýkat země a klikovat bude jen horní část vašeho těla. Pro pokročilejší může být výzvou provádět kliky s nohama na židli. Vaše ramena si při této variantě projdou mírným peklem. A pro úplné profíky máme také tip: tleskání mezi jednotlivými kliky.

Boxování

Pokud máte rádi bojové sporty, boxování je přesně sport pro vás! Nemusíte se hned vrhat do ringu, stačí si zaboxovat doma do vzduchu nebo do boxovacího pytle. Techniku boxování můžete vyzkoušet také s lehkými činkami.

Krab

Ačkoliv si možná budete připadat vtipně, provádění kraba má skvělé výsledky. Že nevíte, co to je? Zavzpomínejte na školní léta a hodiny tělocviku. Sednete si na zem, nohy pokrčíte, ruce dáte pod ramena, a následně budete chodit po čtyřech jako krab.

Domácí posilování rukou může být zábava. Při cvičení kraba můžete zapojit i děti a během boxování si třeba můžete vybít vztek na šéfa. Domácí cvičení má jen samá pozitiva.

Zdroj:  www.menshealth.com

Autor: Michaela Richterová
ZAVŘÍT