Skvělá postava díky zahradnímu bazénu? Ano. A navíc je to zábava

Máte na zahradě vlastní bazén a přemýšlíte, zda by se v něm dalo cvičit? Máme pro vás tipy, jak si během léta udělat pohodové cvičení na zahradě. Vytvarujete svou postavu a užijete si dokonalý relax.

Výhoda vody je obrovská

Cvičení ve vodě má nespočet výhod. Už dávno vědci zjistili, že pokud si přejete protáhnout svaly celého těla bez rizika úrazu nebo přetížení kloubů, máte se přemístit do vody. Vodní prostředí je ideální pro začátečnické i pokročilé cvičení a riziko úrazu se v něm velmi snižuje. Pokud si tedy chcete dát pořádně do těla, voda je tou nejlepší volbou! Než se ponoříte, mrkněte se na vychytávky, které vám pomohou se cvičením přímo ve vašem bazénu.

Volume doprava

Před každým cvičením si pusťte oblíbenou dynamickou hudbu určenou pro workout. Vaše efektivita bude větší a cvičení vám kromě kýženého vylepšování těla přinese i velkou nálož endorfinů. Jinými slovy – skvělý pocit i dobrá nálada jsou zaručeny! Rozhodně si v bazéně dejte i nějaký ten bláznivý taneček. Uvolněte se a užívejte si pohyb naplno!

Pomůcky, které se hodí

Pokud nemáte nic po ruce, zkuste osvědčené metody cvičení ve vodě: v kulatém bazénu se pokuste běhat co nejrychleji dokola – vytvoříte tak příjemný vír, na němž se později se smíchem svezete. Touto aktivitou si výborně protáhnete svaly celé dolní poloviny vašeho těla. Odpor vody a téměř nulové riziko úrazu jsou skvělé tipy.

Chcete si v bazéně zařídit domácí posilovnu a zformovat tak své tělo? Zkuste neoprenové rukavice s „blánami“. Odpor vody využijte k posilování rukou. Opět můžete tímto způsobem běhat a posilovat tak většinu svalů celého těla.

Skvělým pomocníkem jsou i speciální činky určené pro aqua fitness. Dopřejte si i nějaké klasické cviky, které do aqua fitness v mělké vodě patří. Je to například:

  • chůze (walking),
  • běh (jogging),
  • poskoky s odrazem snožmo (jumping jacks),
  • nůžky (scissors) ,
  • poskoky po jedné noze (rocking),
  • vykopávání a zakopávání (kicking),
  • houpací koník (horse).

Mnohé z těchto cviků se hodí i pro práci s vodními činkami. S těmi si můžete zkusit i boxování, při kterém budete provádět střídavě výpady jednou a druhou rukou držící činku. Mezi další pomůcky na cvičení se řadí i pěnová nudle. S tou si můžete výše zmíněné cviky ještě vylepšit.

Proč cvičit v bazénu?

Kromě toho, že se vaše tělo každý den dokonale protáhne, a to bez nutnosti kamkoliv jezdit, si užijete skvělou zábavu! Když cvičíte u sebe na zahradě, rozhodně nepotřebujete řešit hlídání potomků, což byste musela dělat v případě dojíždění do fitka. Máte tak denně přísun pořádného cvičení, které je jednoduché a efektivní. Díky tomu, že voda nadnáší, se vaše klouby budou skutečně radovat. Na rozdíl od pohybu ve vzduchu je vodní prostředí ideální pro váš pohybový aparát.

Užijte si spoustu zábavy při cvičení ve vodě!

Autor: Michaela Richterová
if (show_sssp) { document.querySelector(".fb-comments").remove(); }
zavřít reklamu