Richard Krajčo začal nový rok digitálním detoxem a běháním

Příchod nového roku je pro řadu z nás spojen s novoročními předsevzetími a výzvami, jejichž cílem je většinou učinit náš život zdravější a šťastnější. Kromě nejrůznějších předsevzetí typu, že budeme zdravěji jíst a více se hýbat, si stále častěji řada lidí dává za cíl i omezit čas, který tráví ve společnosti moderních technologií a sociálních médií. Jinými slovy velké množství lidí začíná nový rok digitálním detoxem.

Pryč od technologie

Letos se k lidem, kteří se rozhodli ze svého života na chvíli vyřadit rozmanitá elektronická zařízení a virtuální svět vyměnit za ten reálný, přidal i zpěvák a hudebním Richard Krajčo. Jak oficiálně prvního ledna oznámil prostřednictvím svého instagramového profilu, na měsíc se rozhodl „vypnout“. Jak prozradil, na komunikaci se světem si vystačí se starým tlačítkovým mobilním telefonem, oblíbenou hudbu na poslouchání si stáhnul a jinak čas na internetu nahradí knihy, karty a také běhání. Kromě digitálního detoxu totiž Richard s novým rokem začal opět také běhat. Což potvrdil i fotografií, kterou k příspěvku připojil.

Komunikaci s fanoušky obstará Karin

Konkrétní motivy, které ho k odstřihnutí se od virtuální reality vedly, Richard neprozradil. Většina lidí to činí z důvodu, že se chtějí více soustředit na skutečné vztahy a interakci s druhými lidmi v reálném světě. Dalšími důvody bývají obecně méně stresu, neboť být neustále online je často spojeno s napětím a stresem, v neposlední řadě mají lidé najednou díky digitálními detoxu též mnohem více času, neboť ve společnosti našeho chytrého telefonu, tabletu či počítače trávíme mnoho hodin denně. Pro známé tváře ale zároveň není digitální detox snadno realizovatelný, protože rozmanité sociální sítě jim slouží jako důležitý prostředek komunikace s jejich fanoušky. Richard má ale svůj instagramový profil společně se svou manželkou Karin, a tak se jeho fanoušci nemusejí bát, že by se jeho Instagram zcela odmlčel.

Zdroj: Instagram/richard_a_karin

Autor: Martina Šťastná
zavřít reklamu